fredag 26. juni 2009

Location: Bergen

Nå sitter jeg i Bergen utfor lastebilen vår, med macen på fanget. Ble glad da jeg oppdaga det var internett her! Tror jeg er den eneste som fortsatt er våken nå, men jeg liker å sitte her ute, med stearinglys på bordet helt alene, når det ikke er kaldt og det er lysere om natta enn hjemme!


Jeg hører: fuglesang, ei vifte (som jeg har ikke hørte før nå, altså ikke plagsom) og en hest som hoster nå og da, stakkar. Ellers hører jeg bare stillheten og jeg liker det! Å kunne sitte ute uten å fryse og høre på fuglesang midt om natten, slik skulle det alltid vært!

Skal starte stevne imorgen, lørdag og søndag, og gleder meg til å ri, men like mye til å kose meg i sola, bade og grille!

Idag var vi på tur til Alsvik med jobben, herlig! Fantastisk vær, vi har gått fjelltur, grilla pølser, spilla fotball og volleyball! Kan ikke bli stort bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar