fredag 11. september 2009

Numusic-start på folken: Wildbirds & Peacedrums var fantastisk! Check it out!
Deerhoof falt ikke like mye i smak, jeg klarte ikke helt å like stemmen til hun som sang, og mye ble rett og slett masete, men hver sin smak! :)

Igår var stedet Tou Scene, jeg kom rett etter den første konserten. Da jeg kom, var det Philip Jeck som sto på programmet, noen satt og noen sto, jeg satte meg inntil veggen. Det var herlig å bare lytte mens den høye musikken flommet gjennom kroppen, jeg så stjerner som ble til fugler, og så fløy de sin vei, fra den sorte himmelen, og videre. I hodet mitt altså.

Og jeg så Shining, et høydepunkt for mange! Jeg tror muligens mine favoritter var de som spilte på scene 2, Navyelectre og Braving The Glacier. Kvelden ble avslutta med Noxagt som begynte i halv 3 tida, og etterpå var det rett til sengs med øresus, ørepropper neste..

Idag var det opp og hopp på jobb, masse kaffe, og det har funka helt bra! Så da er jeg klar igjen i kveld, først innom Ørjan som feirer bursdagen sin, men halv 10 er jeg tilbake på tou, nå også med kamera!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar