søndag 7. mars 2010

27.02.10


27.02.10, originally uploaded by Sofie Berntsen.

Så ble det en ny dag. Jeg våknet til tett snø. Så godt jeg sov med varmetepper i senga. Jeg sover ikke så godt som her noen andre plasser. I går kveld var det stjerneklart, men nå er det overskyet. Vi spiste frokost mens snøen dalte ned. Jeg spiste både kjøttrull og brunost, med litt jordbærsyltetøy under osten. Farmor liker å spise skalkene med litt sirup på. Etter kaffen gikk vi ut begge to. Det klarna litt opp ute, og jeg tok til å gå sti ut mot boden. Farmor tok skoffla og begynte å måke opp trappa på ny. Jeg orka ikke si at hun ikke burde. Det hadde ikke hjulpet, hun fikk bare holde på. Så fotograferte jeg litt i boden. Men det er egentlig ikke så artig som jeg hadde forventet. Uten at jeg helt vet hvorfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar