mandag 13. juli 2009

Ett år er gått..


Kjære Ronja. Kan ikke fatte at det er gått ett år idag, føles som igår å se deg komme smilende inn i stallen.. Noen ganger ser jeg folk som ligner på deg bakfra eller noe, og så tror jeg først at det er deg.. Vi savner deg sånn alle sammen! Hvis jeg er i dårlig humør eller ting går dårlig for meg og hesten, tenker jeg på deg og hvor positiv du var, og det hjelper meg å tenke positivt. Du var et forbilde for MANGE, både som rytter og som person! Håper jeg en dag bli like flink som deg. Moren din er ofte i stallen, det er utrolig koselig, men samtidig en påminnelse på at nå er det bare hun, og ikke deg her mer. Du ble så brått revet vekk, og soma blir aldri helt det samme igjen. Du blir husket som ei smilende, positiv, hjelpsom og glad jente med mange drømmer og som elsket hestene sine.. Vi savner deg alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar