onsdag 15. juli 2009

Sommerferie!

Jeg og Urd koser oss på jobb ;D


Det har vært ganske gøy å jobbe i sommersfo-en, særlig da jeg og Urd jobba sammen, men nå har jeg endelig en etterlengtet sommerferie! Idag reiser vi til Arendal for å ri finalen i norgesserien. Det blir nok et spennende og kjekt stevne! Ellers skal jeg ikke reise noen plass i ferien (unntatt enda et stevne på Karmøy), det sparer jeg til kulda setter inn her i Norge. Men jeg skal kose meg masse og håper på sol og blå himmel, byturer, badeturer, sykkeltur og kanskje telttur? :D

Og så har jeg gjennoppdaget noe musikk jeg hørte mye på før omtrent 3 år siden eller noe sånt. Ane Brun med albumet A Temporary Dive. Her en av sangene, men jeg kan også anbefale To Let Myself Go, Rubber And Soal, My Lover Will Go, Balloon Ranger, tja i det hele tatt hele albumet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar