torsdag 10. desember 2009

Nå har opptaksprøven for skolen jeg vil gå på lagt ut! Fristen er 15 april, så nå har jeg litt over 4 måneder på meg til å få den så bra som mulig. Jeg har vært ganske usikker på hva jeg egentlig vil, men jeg tror jeg har bestemt meg for å satse på fotografutdanning! Kjempespennende! Nå har jeg egentlig bare veldig lyst å komme inn på Nordic School of Photography i Oslo. Jeg tror jeg skal søke på en i trondheim og muligens en til i oslo og, men det er Nordic jeg vil inn på!

Her er den:
Opptaksprøve 2010

Nå venter jeg spent på pakke fra amazon med sender til studioblitzen..

Og søvn blir det alt for lite av.. Jeg skjønner det ikke. Idag gikk det greit, men i morgen skal jeg opp 6 for å svømme før jobb, spørs om jeg klarer det, men nå har jeg ikke trent siden søndag og føler meg kjempesløv, skulle egentlig jogge idag, men bestevenninen min ble syk og svimmel så tok meg av henne.   Spørs om jeg klarer å stå opp og svømme i morgen, men jeg vil! Problemet er bare at i morgen tidlig når klokka ringer så vil jeg ikke akkurat lengre..  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar