tirsdag 8. desember 2009

We dance in the risk of each other

Jeg har søkt på Bilder Nordic School Of Photography. Ordentlig søknadsfrist er 15 april, men jeg har fått brukernavn og passord til å legge inn opptaksprøve, vitnemål og attester. Oj, det har jeg gjort ja. Skole i Oslo. Hmm.. Men jeg er full av fotoideer om dagene, så har mye spennende å jobbe med framover! 

Hva om jeg faktisk kommer inn? Hva gjør jeg da? Hva med hesten? Ta med hesten til oslo? Selv om jeg legger godviljen til, innser jeg jo at det egentlig ikke er en god ide..

Idag fant jeg ut at jeg skal flytte litt inn hos min tante. Min tante Ranita, min onkel og to søskenbarn, Ulrik og Elina, sistnevnte er min flotte modell som alltid stiller gladelig opp! Altså, jeg flytter ikke langt, jeg går bort på 4 minutter eller noe, men det er fint å føle jeg kan bo der litt hvis jeg vil.. Og jeg tenker fortsatt på å besøke min farmor. Jeg vil sitte der og bare være her og nå, snakke litt og skrive masse. Ikke minst tenke.

1 kommentar:

  1. spennende! and I say; do it. du kommer ikje til å angre.

    SvarSlett